شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
رئیسی

حوزه/ دادستان کل کشور با بیان این که انقلاب اسلامی ریشه در قرآن و آموزه های اهل بیت(ع) دارد، تاکید کرد: نسخه امام خمینی(ره) برای اصلاح بشریت، الگو گرفتن از حضرت زهرا(س) بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند،  حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، در اجتماع بزرگ بسیجیان، در حسینیه جماران بیرجند، با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س)، گفت: حضرت صدیقه طاهره(ع) در عرصه ولایت مداری، اسوه و الگوی تمام عیار و بی بدیلی برای جامعه اسلامی است.

وی، گوش به فرمان ولایت بودن و اطاعت پذیری را از شاخصه های انسان ولایتمدار دانسته و  تصریح کرد: ولایت نعمت عظیمی است که خداوند متعال آن را به بندگان عطا کرده و ما باید شکر گزار آن باشیم.

دادستان کل کشور با تاکید بر این که عبادت بدون ولایت اهل بیت(ع) ارزشی ندارد، تصریح کرد: نعمت ولایت به انسان حیات می بخشد و او را از انحراف نجات می دهد.

عضو خبرگان رهبری، توسعه ایران اسلامی را مرهون ولایت دانسته و تصریح کرد: اگر نعمت ولایت نبود، کشور و نظامی مبتنی بر اسلام ناب نیز  وجود نداشت، بنابراین در پرتو ولایت همه خوبی ها ارزش پیدا می کند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان این که انقلاب اسلامی ریشه در قرآن و آموزه های اهل بیت(ع) دارد، تاکید کرد: نسخه امام خمینی(ره) برای اصلاح بشریت، الگو گرفتن از حضرت زهرا(س) بود.

دادستان کل کشور با توصیه بسیجیان به ولایت مداری توأم با بصیرت، گفت: اطاعت از ولایت، اخلاص، دفاع از ارش های و اسلام، ایستادگی در برابر استکبار و ... از ویژگی های شاخص بسیجیان است و باید از این بابت شکرگزار باشند.

وی با تاکید بر این که بسیجیان باید با تمسک به قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) آماده رزم با دشمن در عرصه های مختلف باشند، یادآور شد: امروز مهم ترین مولفه قدرت در نظام اسلامی، بسیجیان حاضر در صحنه و متخلق به تربیت اسلامی و مجهز به سلاح های روز هستند.

دادستان کل کشور در پایان، اجتماع بسیجیان را حاوی دو پیام مهم دانسته و گفت: پیام نخست  به مردم دل داده انقلاب است  که بدانند هنوز کسانی هستند که مدافع انقلاب و ارزش های آن باشند، پیام دوم  نیز به دشمنان است که بدانند پشتوانه اصلی این نظام ، نیروهای مجهز، مسلح و تربیت شده مردمی هستند و هرگز به هیچ کس اجازه زورگویی به ملت ایران را نخواهند داد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha