پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 346029
۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۶
محمد محبی قزوین

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه استان قزوین از پذیرش 130طلبه جدید در مدارس این استان، برای سال تحصیلی 95-94 خبر داد.

حجت الاسلام محمد محبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، با اعلام این خبر گفت: پذیرش داوطلبان ورود به حوزه علمیه استان قزوین از 4 بهمن ماه آغاز و تا 15 فروردین سال 94 ادامه دارد.

وی افزود: برای سال تحصیلی جدید حوزه علمیه استان قزوین 130 طلبه جدید در 4 مدرسه التفاتیه، امام صادق(ع)، شیخ الاسلام، سفیران هدایت و مدرسه شهید مصطفی خمینی (ره) تاکستان پذیرش خواهند شد.

معاون آموزش حوزه علمیه استان قزوین با اشاره به شرایط پذیرش طلاب جدید این حوزه عنوان کرد: برخورداري از صلاحيت هاي اعتقادي، اخلاقي و اجتماعي، اعتقاد و التزام عملی به ولايت فقيه و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، تابعيت جمهوري اسلامي ايران، برخورداري از سلامت جسمي و روحي برای تحصیل در حوزه از جمله شرایط پذیرش حوزه علمیه قزوین می باشد.

حجت الاسلام محبی اضافه کرد: دارابودن حداقل تحصيلات برای دوره‌ بلندمدت، پايان دوره راهنمایي قدیم و يا اشتغال به تحصيل در پایه هشتم دوره اول متوسطه به شرط قبولي در امتحانات آخر سال و برای دوره سفيران هدايت، داشتن ديپلم متوسطه يا اشتغال به تحصيل در سال سوم دبيرستان، به شرط قبولي در امتحانات آخر سال شرط تحصیلی پذیرش می باشد.

وی به آغاز ثبت نام و آزمون پذیرش حوزه علمیه استان قزوین اشاره کرد و گفت: پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، آزمون پذیرش، ساعت 9 صبح روز جمعه 28 فروردین ماه همزمان با سراسر کشور برگزار و نتایج آن هم 18 اردیبهشت از طریق پایگاه اطلاع رسانی معاونت آموزش حوزه های علمیه کشور منتشر خواهد شد.

معاون آموزش حوزه علمیه استان قزوین با اشاره به نحوه ثبت نام گفت: داوطلبان می توانند جهت پذیرش در فضای مجازی به آدرس www.howzeh.org مراجعه کنند و شماره تلفن های 16- 02833690814 هم پاسخ گوی سئوالات احتمالی داوطلبان خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر مدارس حوزه علمیه قزوین از لحاظ ظرفیت جوابگوی داوطلبان نیست و این حوزه با کمبود فضای آموزشی مواجه است که در صورت حل این مشکل شاهد افزایش تعداد پذیرفته شدگان خواهیم بود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha