جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 346030
۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰
مومنی بشیران

کتاب«سفیر بشارت, راهکارهای کاربردی در تبلیغ چهره به چهره» ویژه بشیران جوان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» سرپرست گروه تامین منابع معاونت فرهنگی وتبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از انتشار کتاب "سفیر بشارت, راهکارهای کاربردی در تبلیغ چهره به چهره" ویژه بشیران جوان خبر داد.

حجت الاسلام مؤمنی در خصوص این ره توشه که به مناسبت ایام نوروز منتشر شده است گفت: طبق روال گذشته قبل از موسم نوروز ره توشه ای به نام سفیر بشارت برای مبلغان جوان که به دیار خود در این ایام باز می گردند منتشر کردیم تا بشیران جوان با دست پر عازم شهر خود شوند و وظیفه خود را در این موسم به احسن وجه انجام دهند.

سرپرست گروه تامین منابع با اشاره به مصادف شدن موسم نوروز با ایام فاطمیه اظهار داشت: با توجه به مصادف شدن ایام فاطمیه با عید نوروز, بخشی از این کتاب به ایام فاطمیه و وظایف ما در این ایام اختصاص داده شده است.

حجت الاسلام مومنی خاطرنشان کرد: آداب عید نوروز و سفرهای این ایام و نیز بحث صله رحم و اهمیت و آداب آن از دیگر مطالب این کتاب می باشد.

وی در پایان افزود: این کتاب علاوه بر اینکه در اختیار بشیران جوان قرا گرفته؛  لینک آن نیز در سایت بلاغ بارگذاری و در اختیار سایر مبلغان ونیز عموم مردم قرار گرفته است.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha