جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
18

حوزه/ قهرمانان تیپ نظامی علی اکبر(ع) حرم حسینی توانستند منطقه البوعجیل را از دست نیروهای داعش آزاد کنند و راه های پشتیبانی این تروریست ها را مسدود نمایند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزای «حوزه»، تیپ حضرت علی اکبر(ع) وابسته به حرم مطهر امام حسین علیه السلام به تازگی توانسته در آزادسازی مناطقی از استان صلاح الدین به پیشروی های خوبی دست پیدا کند و قهرمانان این تیپ نظامی منطقه البوعجیل را از دست نیروهای داعش آزاد کردند.

خبرنگار آستان مقدس حسینی در این باره می گوید: رزمندگان شجاع تیپ علی اکبر علیه السلام از روحیه بالایی برخوردار هستند و به پیش روی خود و وعده یاری الهی ایمان دارند و همین موجب تحقق پیروزی های پی در پی و پیشروی آنها به عمق جبهه دشمن شده است به گونه ای که 22 کیلومتر در جبهه داعش پیشروی داشته و توانسته اند راه های کمک رسانی و پشتیبانی نیروهای دشمن را مسدود کنند.

وی افزود: این چهارمین مرحله از عملیات لبیک یا مهدی است و دلاوران تیپ علی اکبر(ع) توانسته اند تا این لحظه به منطقه البوعجیل نفوذ کنند و این نیروها همچنان آماده جنگ و پیکار در هر نقطه دیگر عراق و بیرون راندن تروریست‌ها از عراق می باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha