جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: بسیج باید برای به ثمر نشستن اهداف عالیه انقلاب و امام (ره)تمام همت خود را به کار ببندد؛ زیرا چشم امید رهبری و مستضعفین است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، معظم له امروز در دیدار مسئولان بسیج سازندگی سپاه علی بن ابی طالب(ع) اظهارداشتند: بسیج عنصر بسیار مهم جامعه اسلامی است و می تواند با تکیه بر ایمان، روح خود باوری، تقوا و جهاد در راستای اهداف نظام انقلاب و رهبری حرکت نماید و آن را در جامعه به اجرا در بیاورد.

حضرت آیت الله علوی گرگانی افزودند: بسیج سازندگی مسئولیت سنگینی است که بر عهده شما گذاشته شده و هدف امام و انقلاب را هم از تشکیل بسیج مستضعفین برای از بین بردن محرومیت و فقر در جامعه بوده است.

ایشان اظهار داشتند: بسیج سازندگی باید در جامعه سازندگی کند و به حفظ اهداف انقلاب باشد و یکی از اهداف مهم انقلاب رسیدگی به مستضعفین بوده و این کار مسئولیت سنگینی است که بر عهده بسیج گذاشته شده است.

استاد خارج فقه حوزه گفتند: یکی از اهداف انقلاب و امام خمینی(ره) که تاکنون در جامعه محقق نشده این بود که پول آب و برق از مردم گرفته نشود؛ ولی بعضی اجازه ندادند این اهداف به اجرا در بیایید.

حضرت آیت الله علوی گرگانی اظهار داشتند: باید برای به ثمر نشستن اهداف عالیه انقلاب و امام (ره)تمام همت خود را به کار ببندد؛ زیرا بسیج چشم امید رهبری و مستضعفین است.

 در ابتدای این دیدار فرهادی مسئول بسیج سازندگی سپاه علی بن ابی طالب(ع)، هدف از  تشکیل بسیج را خدمت رسانی به محرومین و مستضعفین و رضایت مندی جامعه و تحقق بخشی ارزش های اسلامی بیان کرد.

وی اظهار داشت : بسیج سازندگی به دنبال منویات مقام معظم رهبری در جامعه است و در این راستا فعالیت های خوبی مانند آموزش، اجرا و ترویج اقتصاد مقاومتی در سال 1391 و 1392 برگزاری بیش از 850 کارگاه آموزشی در این ارتباط را در کشور راه اندازی کرده است.

313/40

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha