چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ آیت الله موسوی جزایری، با بیان این که تأمین امنیت از نیازهای اصلی مردم خوزستان است، اظهار داشت: کلیه دستگاه های دولتی همچون نیروی انتظامی و قوه قضائیه باید با آن دسته از افراد و گروه هایی که قصد بر هم زدن امنیت و آرامش مردم را دارند، برخورد قاطع کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در جمع اساتید و طلاب موسسه حقوق و قضاء اسلامی اهواز، با تسلیت ایام فاطمیه و با بیان این که حضرت فاطمه(س) برترین زن در عالم هستی است، گفت: در روایات فراوانی که در منابع معتبر اهل سنت آمده تصریح شده است فاطمه زهرا(س) افضل زنان جهان است.

امام جمعه اهواز، یکی از القاب حضرت فاطمه(س) را «ام ابیها» خواند و افزود: مقام معنوی حضرت زهرا(س) تا جایی بود که پیامبر(ص) دست او را می بوسید و او را «ام ابیها» می خواند و علاوه بر آن نیز در روایت معتبری که خود اهل سنت نیز بر آن معتقدند آمده است «از عاشیه سؤال کردند از همه محبوب تر به پیامبر(ص) چه کسی بود و عاشیه در پاسخ گفت: کانت فاطمه احب النساء الی رسول الله (ص) و زوجها [ علی ] احبّ الرجال الیه».

آیت الله موسوی جزایری در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان این که تأمین امنیت از نیازهای اصلی مردم خوزستان است، اظهار داشت: شما طلاب و دانشجویان موسسه حقوق و قضاء، باید با خوب درس خواندن و رسیدن به مدارج عالی در مسند قضاوت و دیگر بخش های قوه قضائیه قرار گیرید و با مفسدین مقابله کنید.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که نیروی انتظامی باید برای تأمین امنیت مردم بیش از پیش تلاش کند، گفت: مبادا اجازه دهید تا دزدان و متجاوزان حریم عمومی و خصوصی مردم را مورد خدشه قرار دهند.

امام جمعه اهواز در پایان با بیان این که همه باید تابع ولایت فقیه باشند، اظهار داشت: امروز در رأس جامعه اسلامی فردی حکومت می کند که همه شرایط حاکم را دارا بوده و بنا به روایات معتبر ولایت فقیه نایب امام زمان است و اطاعت از دستورات ایشان لازم و واجب، پس در نظام اسلامی ایران همه باید تابع مقام معظم رهبری،آیت الله العظمی خامنه ای باشند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha