جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله غروی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: نباید انتخاب هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری را با عینک جناحی دید و به آن خط و ربط سیاسی داد.

آیت الله سیدمحمد غروی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به جایگاه و شأنیت مجلس خبرگان رهبری، از ایجاد خط خبری در برخی از رسانه ها برای انتخاب رئیس این مجلس انتقاد کرد و گفت: اجرای سیاست مجلس خبرگان بر عهده اعضای محترم آن بوده و خود این عزیزان بهتر توجه دارند چه شخصیتی برای ریاست این مجلس مناسب تر است.

وی ادامه داد: خط و سلیقه سیاسی در انتخاب اعضای محترم مجلس خبرگان رهبری راهی نداشته و آنان بر اساس مصالح مجلس، تصمیم گیری خواهند کرد.

عضو شورای عالی حوزه تأکید کرد: نباید این انتخابات را با عینک جناحی دید و به آن خط و ربط سیاسی داد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز داشت: مجلس خبرگان رهبری متشکل از بزرگان بوده و اشخاص شاخصی  هستند و طبیعتاً توجه به این جایگاه داشته و انتخاب درستی خواهند داشت.

*جریان سازی رسانه ای آسیب زاست

این استاد حوزه خاطرنشان ساخت: جریان سازی های رسانه ای به مجلس خبرگان آسیب رسانده و جایگاه آن را متزلزل می کند و در این نوع برخوردها، تلقی عموم را به مسیری هدایت خواهد کرد که مسائل جناحی و بازی های سیاسی در این مجلس راه داشته و شأنیت آن را پایین خواهد آورد.

عضو شورای عالی حوزه در پایان تصریح کرد: انتخاب رئیس مجلس خبرگان رهبری بر اساس چارچوب انجام و اعضای محترم جایگاه ها را سنجیده و به شخصیت شایسته رأی خواهند داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha