جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

حوزه/ تازه ترین شماره دوفصلنامه علمی پژوهشی جستارهای اقتصادی، دوفصلنامه علمی پژوهشی مطالعات اسلام و روان شناسی و دوفصلنامه علمی پژوهشی تربیت اسلامی در نیمه اول اسفند ماه سال جاری توسط پژوهشگاه حوزه و دانشگاه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، جستارهای اقتصادی 19 و 20 همزمان با هم منتشر شد. در این دو شماره از این نشریه که اولین مجله علمی پژوهشی در زمینه اقتصاد ایران با رویکرد اسلامی است مقالات متعددی به چاپ رسیده است.

 همچنین شماره 18 دوفصلنامه علمی پژوهشی تربیت اسلامی که اولین نشریه علمی پژوهشی در زمینه تربیت اسلامی در ایران است با انتشار چندین مقاله علمی به زیور طبع آراسته شده است.

 دوفصلنامه علمی پژوهشی مطالعات اسلام و روان شناسی که هدف از انتشار آن نظریه پردازی روانشناختی بر اساس آموزه های اسلامی است با انتشار چهاردمین شماره آخرین دستاوردهای علمی در این زمینه را درمعرض مخاطبان خود قرار داده است.

علاقه مندان جهت تهیه نشریات یادشده می توانند با مراجعه به انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نشانی قم، پردیسان، بلوار دانشگاه، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه نسبت به تهیه این آثار اقدام کنند و یا با مراجعه به پایگاه اینترنتی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نشانی www.rihu.ac.ir نشریه مورد نظر خود را مطالعه و یا خریداری نمایند.

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha