جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله وحید

حوزه/ حضرت آیت‌الله وحیدخراسانی با اشاره به میزبانی شایسته مردم عراق از زائران اربعین حسینی(ع) گفتند: مردم عراق از امتحان بزرگی بیرون آمدند و این سعادت و افتخار، درک شدنی و توصیف شدنی نیست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، جمعی از دست اندرکاران جشنواره ربیع الشهادة (بهار شهادت) که همزمان با ایام ولادت امام حسین علیه السلام در کربلای معلا برگزار خواهد شد، با حضرت آیت الله وحید خراسانی دیدار کردند.

این مرجع تقلید در این دیدار به اشاره به اهمیت و عظمت زیارت سید الشهداء علیه السلام گفتند: خدمت به زائران سیدالشهداء توفیق عظیمی است و از مهمترین راه ها برای قرب الهی به شمار می رود.

ایشان با اشاره به میزبانی شایسته مردم عراق از زائران سیدالشهداء در ایام اربعین حسینی و حضور چند میلیونی در مسیرهای پیاده روی به سوی آستان مقدس امام حسین علیه السلام اظهار داشتند: مردم عراق از امتحان بزرگی بیرون آمدند و این زیارت در این شرایط و خطراتی که موجود بود، بیانگر این است که اگر این افراد روز عاشورا حضور داشتند، همراه حبیب بن مظاهر بودند و این سعادت و افتخار، درک شدنی و توصیف شدنی نیست.

در این دیدار، معاون آستان مقدس امام حسین علیه السلام، رئیس مرکز پژوهشهای اعتقادی، رئیس دفتر تولیت آستان مقدس حضرت عباس سلام الله علیه و امام جماعت عتبه عباسیه حضور داشتند.آقای سیدافضل الشامی معاون عتبه حسینیه در این دیدار با ارائه گزارشی کوتاه از روند برگزاری یازدهمین جشنواره ربیع الشهادة (بهار شهادت) در کربلا، از حضرت آیت الله وحید خراسانی یا یکی از نمایندگان ایشان برای حضور در این جشنواره دعوت به عمل آورد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha