جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 346215
۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱
شعر

حوزه/ نخستین شب شعر «آیینه‌خانه» با حضور طلبه‌های شاعر از مشهد، قم، پاکستان و هندوستان به مناسبت ایام فاطمیه، شب گذشته در مشهد برگزار شد.

حجت الاسلام عدالتیان مجد، مسئول انجمن شعر طلاب خراسان در حاشیه این مراسم گفتگو با خبرگزاری حوزه با اشاره به اینکه در این برنامه به دو موضوع فاطمیه و نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا پرداخته شد، گفت: این شب شعر در آینده نیز به صورت دوماهه یا فصلی در مناسبت‌های مذهبی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حاشیه نخستین شب شعر «آیینه‌خانه» هیئت مدیره انجمن شعر طلاب خراسان انتخاب شدند، به فعالیت 30 نفر در انجمن شعر طلاب خراسان خبر داد و گفت: مجموعه اشعار نقد شده شاعران این انجمن به صورت مجزا و یا مجموعه افراد در آینده به چاپ خواهد رسید.

حجت الاسلام عدالتیان مجد، ابراز داشت: تقدیر چهار نفر از شاعران پیشکسوت از برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته فرهنگی‌هنری اشراق ویژه طلاب خراسان، پنجشنبه در دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

گفتنی است: هفته فرهنگی‌هنری «اشراق» از 16 اسفند آغاز شده و تا پنجشنبه 21 اسفند ادامه دارد. در این هفته، آثار و توانمندی هنرمندان روحانی در قالب هفته فرهنگی‌هنری اشراق، به نمایش گذاشته می‌شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha