شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
میشل عون

حوزه/ میشل عون تاکید کرد که من همراه محور مقاومت و علیه داعش و اسراییل هستم و دغدغه های من دغدغه های حزب الله است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، میشل عون از رهبران جریان های مسیحی لبنان و عضو فراکسیون التغییر و الاصلاح این کشور در گفتگو با روزنامه الاخبار لبنان گفت: برای من رسیدن به قدرت هدف نیست بلکه وسیله ای است برای تحقق اهداف ما به ویژه در کشوری مانند لبنان که بخش های مختلف آن نیازمند اصلاحات است. وی کشور را همچون یک کشتی سرگردان دانست که نیازمند قطب نما می باشد.

میشل عون گفت: من مانند دیگران نیستم. من قدرت نمایندگی دارم و 25 نماینده در پارلمان از من حمایت می کنند و اگر رئیس جمهور شوم، هیچ کس نخواهد توانست مانع برنامه های من شود.

وی افزود: نظام لبنان اشکالات زیادی دارد، اما هنگام مطالبه که برسد، قیامت برپا می شود.

عون گفت: برای نزدیک شدن به جریان المستقبل و القوات حاضر نیستم هیچ امتیازی بدهم.

عضو فراکسیون التغییر والاصلاح لبنان گفت: با اینکه اکنون تمام جهان علیه مقاومت هستند، من اولین سیاسیتمدار لبنانی بودم که در زمان جنگ مارس گفتم حزب الله موفق می شود. من این سخن را از این رو گفتم که حزب الله را می شناختم. در آن زمان در شبکه "الحره" آمریکا در مورد سخن سید نصرالله در مورد جنگ همه جانبه از من سؤال شد و من گفتم حزب الله در این جنگ برتر است و از ین رو در این جنگ پیروز می شود.

این نماینده پارلمان لبنان افزود: هنگامی که تفاهم با حزب الله را امضا می کردم، میان انتخاب جبهه مشرق و جبهه اسراییل و آمریکا مخیر بودم و من جبهه مشرق و حزب الله را انتخاب کردم چون ریشه من مشرقی است و متعلق به این آب و خاک هستم.

وی در مورد اوضاع منطقه نیز گفت: ما نمی توانیم امنیت عراق را بر سوریه ترجیه دهیم یا اینکه امنیت سوریه را بر لبنان ترجیح دهیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha