پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مبلغان

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه گفت: گردهمایی اساتید و کارکنان مدارس علمیه استان کرمانشاه به مدت یک روز با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسینخانی، معاونت تهذیب حوزه های علمیه برگزار می گردد.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر، در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری حوزه با تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت : با توجه به اهمیت تربیت و تهذیب، خصوصا در مدارس علمیه و دینی کشور، کارگاه یک روزه تربیتی و تهذیبی با حضور حجت الاسلام حسینخانی، معاون تهذیب حوزه های کشور برگزار خواهد شد .

وی گفت: این کارگاه به مدت یک روز پنجشنبه بیست و یکم اسفندماه سال جاری با حضور اساتید ،پرسنل و کارکنان مدارس علمیه  استان کرمانشاه و در مرکز کانون مساجد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار خواهد شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه، تصریح کرد:  از آنجایی که مباحث تربیتی و تهذیبی در رشد و پرورش افراد بسیار مهم و کارساز است لذا سعی شده است با برگزاری چنین کارگاه هایی در سطح استان بتوانیم اساتید و مربیان با تجربه ای را در سطح استان تربیت نماییم که بتوانیم از وجود آنها در مدارس علمیه بهره ببریم و از سطح تربیتی و تهذیبی بالایی برخوردار گردیم.

وی با تاکید بر تربیت اساتید توانمند در استان گفت : قطعا با وجود نیروهای بومی و دارای سطح علمی و تربیتی بالا در مدارس علمیه استان، میزان دسترسی طلاب به این اساتید بیشتر شده  و می توان در زمینه تربیتی طلاب گام های موثرتری برداشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha