سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام سعیدی

حوزه/ امام جمعه قم با بیان این که قم مأمن شیعیان و محبان اهل بیت "علیهم السلام" است گفت: حرم مطهر بانوی کرامت و مسجد مقدس جمکران در قم پذیرای زائران هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در نشست اعضای ستاد تسهیلات زائرین که  در حرم بانوی کرامت برگزار شد، گفت: شهر مقدس قم از زمان اهل بیت علیهم السلام مأمن شیعیان بود و محبان اهل بیت علیهم السلام از سراسر جهان به این نقطه هجرت می کردند.

وی ادامه داد: با توجه به جایگاه شهر قم، از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، دولت ها همواره نسبت به این شهر توجه خاصی داشتند و مسئولانی که در این شهر مشغول خدمت می شدند، ویژگی های خاصی داشتند و این نگاه همچنان در دولت ها وجود دارد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با تقدیر از زحمات مسئولان در قم گفت: مسئولی هرچه بیشتر برای قم کار کند، در حرم "اهل بیت" علیهم السلام خدمت کرده از این رو باید قدر این نعمت بزرگ را که در اختیار ما قرار گرفته بدانیم و با خدمت هرچه بهتر، شکر این نعمت را به جای آوریم.

وی برگزاری نشست ستاد تسهیلات زائرین در حرم مطهر را با تجدید پیمان برای خدمت هرچه بهتر عنوان کرد و گفت: حرم مطهر بانوی کرامت و مسجد مقدس جمکران در قم پذیرای زائران هستند.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی با بیان این که اگر نهاد و دستگاهی در قم نیازمند کمک و حمایت باشد، دیگر دستگاه ها به کمک آن می آیند، افزود: امید است با حفظ این روحیه کارها را هرچه بهتر نسبت به گذشته پیش ببریم.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: پذیرایی از زائران از بالاترین خدماتی است که می توان در مکتب اهل بیت "علیهم السلام" انجام داد، بنابراین عنایات خداوند نیز در این مسیر خدمت، شامل ما خواهد شد.

انتهای پیام// 15/ 313

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha