پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام علوی وزیر اطلاعات

وزیر اطلاعات گفت: در نظام اسلامی همه امور باید طبق شرع، اخلاق و قانون و در چهار چوب های شرعی و فقهی به پیش رود

به گزارش خبرگزای «حوزه»از تهران، جلسه عصر  هفدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری، از ساعت 15:30 کار خود را با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز کرد.

اولین برنامه جلسه عصر، سخنرانی پیش از دستور چند تن از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری بود که حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی؛ وزیر اطلاعات و نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری، به عنوان نخستین ناطق این جلسه به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی  پیرامون امنیت و حق جامعه ایرانی از این نعمت بزرگ سخن گفت و خاطرنشان ساخت: کار اطلاعاتی برای تولید امنیت بسیار پیچیده، تخصصی و حساس است که باید براساس شرع، اخلاق و قانون انجام پذیرد؛ چرا که در نظام اسلامی همه امور باید طبق موازین شرع و در چهار چوب های شرعی و فقهی به پیش برود.

حجت‌الاسلام والمسلمین علوی تأکید کرد: ما اساس کار در وزارت اطلاعات را بر مدیریت راهبرد محور قرار دادیم و امروزه اداره  وزارت اطلاعات بر راهبردهای اخلاقی توصیه شده مقام معظم رهبری صورت می‌گیرد.

وزیر اطلاعات با اشاره به نظارت دقیق همراه با امنیت و در عین حال ایجاد نشاط و از بین بردن مواردی که رعب و ترس ایجاد کند، افزود: با مد نظر قراردادن منطق «رحماء بینهم و اشداء علی الکفار» دستآوردهای مهم و عمده‌ای به دست آورده ایم و رعایت اصل برائت را ملاک و مبنا قرار دادیم.

وی در ادامه بخشی از اقدامات امنیتی و پیشگیرانه محرمانه قابل ذکر وزارت اطلاعات را برای نمایندگان این مجلس، بازگو کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha