شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
19

حوزه/ سید علی فضل الله گفت برخی برای منطقه ما توطئه چیده اند که علاوه بر تجزیه و تقسیم سرزمین های منطقه، دل های مردم منطقه را نیز با بهانه های مذهبی، طایفی و نژادی از هم جدا کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، گروهی از دانشگاه الیسوعیه لبنان به ریاست کشیش نعمت صلیبا به همراهی خانم لیندا غدار و علا صقر و عبدالناصر الصلح با حجت الاسلام والمسلمین سید علی فضل الله دیدار کردند. این گروه دانشگاهی در این دیدار فیلمی را با عنوان «لانه انسان» نمایش دادند که شامل صحنه هایی مثبت و ایجابی از جنگ جبل بود. در این دیدار حاضران درباره چگونگی حفظ ارزش های مشترک ادیان آسمانی بحث و گفتگو کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین فضل الله کرد و گفت: طوایف مختلف لبنان در طول سال ها با هم رفتاری خوب و شایسته مبتنی بر ارزش های انسانی و ملی و به دور از تعصبات مذهبی و طایفی داشته اند.

وی در ادامه ضمن هشدار در مورد موج خشونت های منطقه و تاثیرات منفی آن بر لبنان گفت: برخی برای منطقه ما توطئه چیده اند که علاوه بر تجزیه و تقسیم سرزمین های منطقه، دل های مردم منطقه را نیز با بهانه هاب مذهبی و طایفی و نژادی از هم جدا کنند.

حجت‌السلام والمسلمین فضل الله تاکید کرد: همه ما باید با موج تهدید علیه زندگی خود مقابله کنیم چون کسانی که این روزها ترس و هراس را در رسانه های خود ترویج می کنند، همان ها هستند که این اعمال و جنایت ها را در فرهنگ ما وارد کرده اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha