جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
علی عباسی - مدیر حوزه قزوین

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان قزوین رشد و توسعه حوزه های علمیه را از برکات انقلاب اسلامی دانسته و بر ضرورت تحول در حوزه و تحقق مطالبات مقام معظم رهبری تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، شب گذشته در دیدار اساتید و طلاب مدارس علمیه قزوین با نماینده ولی فقیه در استان، با تقدیر از مقام معظم رهبری در انتصاب حجت الاسلام و المسلمین عابدینی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان ، گفت: این انتصاب باعث افزایش وحدت و یکپارچگی شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین افزود: مدیران، اساتید و طلاب حوزه علمیه استان آماده همکاری با نماینده جدید مقام معظم رهبری بوده و امیدواریم شاهد تحولات خوبی در بخش حوزه های علمیه قزوین باشیم.

وی با اشاره به رشد حوزه علمیه استان، ابراز داشت: ادامه داد: پیشرفت حوزه های علمیه یکی از برکات انقلاب اسلامی است و ما نیز آماده همکاری در زمینه ایجاد تحول بزرگ در حوزه علمیه قزوین هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی همچنین ابراز امیدواری کرد: انتصاب نماینده جدید ولی فقیه در استان، منشا خیرات فراوانی برای حوزه های علمیه باشد.

برپایه این گزارش، قرائت بیانیه حمایت طلاب و اساتید از حجت الاسلام و المسلمین عابدینی به عنوان نماینده ولی فقیه جدید در استان و امام جمعه قزوین از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha