جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علوی گرگانی

حضرت آیت ا‌لله علوی گرگانی: با بیان این که نباید از دشمنی و کینه‌توزی دشمن غافل شویم گفتند: دشمن تلاش می‌کند با ترفندهای گوناگون ولایت را از جامعه اسلامی جدا کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، معظم له امروز در دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با بیان این که درک ما از جایگاه ارزشمند شهدا عاجز است اظهارداشتند: ما به دلیل محدودیت‌هایی که داریم نمی‌توانیم به درستی و به شایستگی جایگاه شهدا را درک کنیم.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان این که شهدا و جانبازان پرچمداران انقلاب اسلامی ایران هستند گفتند: شهدا در آخرت جایگاهی والا و ارزشمند دارند به گونه‌ای که در مهمانی مجللی قرار گرفته‌اند که علاقه‌مند هستند دیگران را نیز به این مراسم دعوت کنند.

 ایشان با بیان این که نعمت‌های استقلال، ایمان و ولایت به دلیل حضور شهدا و جانبازان در جامعه امروزی میسر شده است، افزودند: شهدا و جانبازان با از خود گذشتگی امنیت زیر سایه ولایت را به ما هدیه کردند.

استاد حوزه علمیه قم  با بیان این که نباید از دشمنی و کینه‌توزی دشمن غافل شویم بیان کرد: دشمن تلاش می‌کند تا با ترفندهای گوناگون ولایت را از جامعه اسلامی جدا کند و به این ترتیب نقشه‌های شوم و سلطه طلبی خود را در جامعه اجرایی کند.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با بیان این که شهدا زودتر از ما به مقصد رسیدند گفتند: زمانی که سر شهداء به زمین قرار می‌گیرد، سرشان در آغوش انبیاء الهی قرار می‌گیرد و به سوی بهشت رهسپار می‌شوند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha