پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
احمد حاجی زاده - جمکران

حوزه/ معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران از جذب خادمان تخصصی با استفاده از ظرفیت اساتید حوزه و دانشگاه در این مکان مقدس خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، احمد حاجی زاده امروز در نشست خبری اعلام برنامه های نوروزی مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه رویکرد ما استفاده از تمام ظرفیت های داخل و خارج مسجد است، اظهار داشت: در طول یک ساله گذشته تعامل خوبی با نهادهای دولتی و ستاد تسهیلات زائرین استان شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه مسجد امسال رویکرد پژوهش محوری دارد، تصریح کرد: در تمام زمینه ها پژوهش صورت گرفته است و امسال آمارهای دقیقی، حتی از  میزان ورود زائرین از درب های مسجد در اختیار داریم. 

معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه قم در بحث اسکان دچار مشکل است چرا که زیرساخت های متناسب ندارد، ابراز داشت: در راستای تقویت اسکان زائران نوروزی پیشنهاد شد پارکینگ 4 مسجد جمکران برای تبدیل به کمپ زائرین در اختیار شهرداری قرار گیرد که مورد موافقت قرار گرفت.

حاجی زاده افزود: فعالیت سه مرکز دائمی ایستگاه صلواتی، ایجاد غرفه های سوغات فرهنگی، بهسازی و زیباسازی مسجد جمکران و تقویت امنیت زائران از مهم ترین اقدامات صورت گرفته خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه 3 هزار نفر برای خدمت افتخاری به مسجد مقدس جمکران ثبت‌نام کردند، گفت: تاکنون 300 نفر دوره های آموزشی را گذرانده اند و برای ایام عید نیز از میان آن ها فراخوانی صورت گرفت که فرصت ارزیابی از عملکرد آن ها را به ما می دهد.

معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: بحث جذب خادمان تخصصی با استفاده از ظرفیت اساتید حوزه و دانشگاه نیز پیگیری شده است.

حاجی زاده خاطرنشان کرد: تاسیس مرکز پژوهش مسجد در راستای استفاده از خادمین پژوهشی، صورت گرفته است.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha