جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حضرت آیت الله مظاهری

حوزه/ اگر شهادت نبود، اسلام و تشیعی نبود و ما هرچه از دفاع مقدس بگوییم، کم گفته ایم و هیچ گاه نمی توانیم قدردان زحمات شهدا و ایثارگران باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حضرت آیت الله مظاهری، امروز در دیدار مدیر و مسوولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با اشاره به روایت پیامبر اکرم(ص) مبنی بر این که «انسان جاهل باشد بهتر از این است که قدر و منزلت خود را نداند»، اظهار کردند: حساب شهدا، حساب باغ و رضوان و نعم بهشتی نیست، آنها مقام عنداللهی دارند.

ایشان با بیان این که اگر شهادت نبود، اسلام و تشیعی نبود، افزودند: دشمن وقتی منافع خود را در خطر دید، تشیع را نشانه گرفت و البته این موضوع به ضرر خودش تمام شد.

معظم له با اشاره به این که در جنگ تحمیلی هشت ساله نیز، موضوع دشمنی با تشیع در میان بود، تصریح کردند: شهدا و بسیجیان نگذاشتند، تشیع نابود شود، در حالی که صدام می‌خواست شش روزه تهران را بگیرد و تشیع را نابود کند.

حضرت آیت الله مظاهری تاکید کردند: ما هرچه از دفاع مقدس بگوییم، کم گفته ایم و هیچ گاه نمی توانیم قدردان زحمات شهدا و ایثارگران باشیم.

ایشان خطاب به مسئولان بنیاد شهید، خاطرنشان کردند: قدر و منزلت خود را بدانید و اینکه کار شما مرتبط با شهدا و خانواده های آنهاست، مقام بالایی است و باید شکرگزار خداوند باشید.

معظم له  همچنین خواستار انجام کار های فرهنگی و تبلیغی در بنیاد شهید شدند و بیان داشتند: هرچه در زمینه امور فرهنگی خانواده های شهدا کار کنید، کم است.

انتهای پیام 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha