شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شیخ عبدالله

حوزه/ شیخ حسن عبدالله گفت: تمام توجه ما همچنان باید متوجه دشمن صهیونیستی باشد به ویژه با توجه به اینکه اسراییل همچنان از دشمنی با لبنان و امت اسلام دست برنداشته است

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ حسن عبدالله مفتی صور و جبل عامل در مراسم بزرگداشتی در منطقه سجد لبنان، به عنوان سخنگوی جنبش "امل" گفت: هدف ما ساختن کشوری است که تنوع دینی و فرهنگی به دور از تعصب داشته باشد.

وی از جریان های مختلف لبنان خواست مشکلات و اختلافات خود را با گفتگو حل کنند که گفتگو می تواند نقش مؤثری در نجات لبنان و دفع فتنه داشته باشد.

شیخ عبدالله اظهار امیدواری کرد که با انتخاب هرچه زودتر رییس جمهور، کابینه لبنان حیات دوباره ای بگیرد و پارلمان هم قوانینی مفید برای لبنان تصویب کند که در مقدمه این قوانین، قانون سلسله حقوق ها قرار دارد.

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد که تمام توجه ما همچنان باید متوجه دشمن صهیونیستی باشد و از هیچگاه از دشمن صهیونیستی غافل نشویم به ویژه با توجه به اینکه اسراییل همچنان با لبنان دشمنی می کند.

وی افزود: اسراییل خطری بزرگ برای تمام بشریت است و تروریسمی که امروز لبنان را تهدید می کند و می خواهد لبنان را به تعصبات طایفی بکشاند، تروریسمی است که تمام لبنان را تهدید می کند و این پیام را برای همه ما دارد که باید صادقانه دست به تلاش و اقدامی ملی بزنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha