جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 346699
۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶
اس ام اس

حوزه/ سامانه پیامکی مرکز ملی با شماره30009640 آماده پاسخگویی به پرسش های احکام شرعی هموطنان عزیز می باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سیدناصر موسوی رئیس پاسخگویی تلفنی و پیامکی با بیان این مطلب اظهار داشت: سامانه پیامکی مرکز در ایام نوروز آماده پاسخگویی به سوالات دینی هموطنان عزیز می باشد.

وی گفت: مسیر پاسخگویی تلفنی در ایام نوروز 94 تا روز چهاردهم تعطیل است اما پاسخگویی به همه سوالات دینی از طریق اینترنت- زمانبدی آن در سایت پاسخگو می باشد و پاسخگویی به سوالات احکام شرعی از طریق پیامک به صورت مستمر حتی در ایام تعطیلات رسمی دایر می باشد.

رئیس پاسخگویی تلفنی و پیامک مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی ادامه داد: به منظور پاسخگویی سریع به سوالات فقهی و کم کردن بار ترافیکی پاسخگویی تلفنی در طول سال، هموطنان عزیز می توانند با استفاده از شماره پیامك 30009640، بصورت شبانه روزی و 24 ساعته، سوالات فقهی و احكام شرعی خود را با ذکر نام مرجع تقلید ارسال كنند و تلاش مرکز  بر این است كه در كمترین زمان ممكن (حداکثر24ساعت) پاسخ پیامك‌ها را ارسال نماید.

رئیس بخش پیامکی با تاکید بر اینکه در این سامانه تنها به سوالات فقهی و احكام پاسخ داده می شود افزود: روزانه از این طریق به بیش از 1500 سوال و در مناسبت های خاص 7000 سوال پاسخ داده می شود.

حجت الاسلام موسوی در پایان خاطر نشان کرد: در سال جاری با تلاش همکاران در  مرکز به بیش از 450 هزار پرسش واصله پاسخ داده شده است.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • Mohsen RO ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
    0 0
    با سلام من مرد هستم و نیاز به یک خانم با ایمان جهت صیغه وقت در شیراز میباشم لطفا راهنمایی بفرمایید کجا مراجعه کنم
    • As AF ۰۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
      0 0
      عرض ادب سلام خدمت شما آیا کسیکه خمس و ذکات نمیدهد نمازو روزه آن شخص باطل است