پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
19

حوزه/ مراسم تقدیر و تکریم بیش از نیم قرن خدمت خالصانه آیت الله هادی باریک، بین نماینده سابق ولی فقیه در قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، در این مراسم که  با حضور شخصیت های حوزوی،  جمعی از نمایند گان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، اساتید و طلاب،  در مسجد شیخ الاسلام قزوین برگزارشد، حجت الاسلام والمسلمین عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان با قدردانی از دست اندرکاران این مراسم باشکوه گفت: ح آیت الله باریک بین، فعالیت ها و خدمات ماندگاری برای استان قزوین  انجام داده اند.

وی افزود:  آیت الله باریک بین به همراه مرحوم آیت الله شالی توانستند برخی از مدارس علمیه قزوین را که مخروبه شده بودند، احیا نموده والان این میراث ارزشمند وگرانبها در اختیار طلاب ، اساتید و روحانیون استان قرار دارد.

 امام جمعه قزوین با اشاره به مبارزات آیت الله باریک بین، عنوان کرد: ایشان در زمان رژیم خفقان طاغوت توانستند نهضت حضرت امام خمینی (ره) را ادامه داده و در این راه نیز مبارزات ماندگار وتاثیر گذاری در استان داشتند که قطعا روحانیون و اساتید حوزه ن از ایشان شناخت کافی دارند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی یاد وخاطره علمای این استان را نیز گرامی داشت وگفت: مرحوم آیت الله رفیعی، آیت الله سامت، آیت الله مظفری و دیگر علمای فرهیخته و ارزشمندی بودند که باید زندگی این شخصیت های برجسته را به نسل نوجوان و جوان به خصوص در میان طلاب و روحانیون ترویج و گسترش داده شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در پایان از تلاش های حجت الاسلام محمد حسن باریک، بین فرزند آیت الله باریک بین نسبت به مدارس علمیه و پدر بزرگوارشان قدردانی کرد.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام سید موسی ابراهیمی، مدیر حوزه علمیه برادران  قزوین نیز از خدمات خالصانه آیت الله باریک بین در این استان قدردانی کرد.

وی خاطرنشان کرد: بی شک طلاب وروحانیون این استان شهید پرور از فعالیت های ارزشمند و ماندگار آیت الله باریک بین را در این استان فراموش نمی کنند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha