جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 346734
۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۲
مسجد جمکران

حوزه/ گردهمایی خادمین رسمی و افتخاری انتظامات این مکان مقدس با حضور مدیر حراست و بازرسی و مسئول انتظامات مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، در ابتدا این مراسم  و پس از قرائت قرآن کریم، به مناسبت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام مداح اهل بیت به نوحه سرایی حضرت پرداخت.

سپس مدیر حراست و بازرسی مسجد مقدس جمکران ضمن تسلیت ایام شهادت این بانوی مکرم اسلام در سخنانی اظهارداشت: ما به عنوان خادمین و خدمتگزاران مسجد عظیم و مقدس جمکران با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و سفرهای نوروزی هموطنان به مسجدمقدس جمکران باید بیش از پیش حضور ایشان را محترم شمرده و قدم های آنان را بر روی دیدگان خود قرار دهیم.

سید مرتضی روحانی بیان داشت: خادمین مسجد مقدس جمکران باید همه خواسته هایی که از یک مؤمن و خادم حضرت انتظار دارند برخوردار باشند.

مدیر حراست و بازرسی مسجد مقدس جمکران در ادامه به برنامه ها و طرح های سال جدید اشاره کرد و افزود: طی برنامه ریزی های انجام شده فعالیت هایی در راستای ارتقای سطح علمی و عملی خادمین در نظر گرفته شده که به امید خدا به زودی علمیاتی می شود.

در ادامه این گردهمایی مسئول انتظامات مسجد مقدس جمکران در سخنانی بیان داشت: خدمت به زائرین مهمترین وظیفه خادمین است بطوریکه در ایام نوروز این خدمت رسانی می بایست شدت بیشتری به خود بگیرد و خاطره خوبی را در ذهن مسافرین نوروزی ایجاد کند.

قاسم صبری افزود: ایجاد فضای معنوی و به دور از هر گونه دلواپسی، رسالت اصلی خادمین این واحد است که به منظور ارتقای آگاهیهای مورد نیاز فردی و گروهی کارگاههای مناسبی برگزار شده و یا در حال برپایی است.

در انتهای این مراسم خادمین رسمی و افتخاری واحد انتظامات سوالات خود را مطرح و از مسئولین پاسخ گرفتند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha