پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
صنعت نفت

حوزه/ عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: ما با درس گرفتن از نهضت ملی شدن نفت، تا آخرین نفس و بر اساس منطق و استدلال ، از حق هسته ای خود دفاع می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به سالروز ملی شدن صنعت نفت اظهار داشت: یکی از الطاف بزرگ الهی در حق ملت ما این بوده که همواره منابع ارزشمند روی زمین و زیر زمین در اختیار ما قرار گرفته که از آن جمله منابع نفتی و گازی است که دشمنان مسکتبر همواره چشم طمع به آن داشته اند.

وی افزود: آنچه مهم است این که برای احقاق حقوق ملت و حفظ کیان اسلامی ، نیازمند مقاومت و استقامت و انسجام ملی هستیم همان گونه که در جریان ملی شدن صنعت نفت ، ملت بزرگ ایران تودهنی بزرگی به تجاوزگران و مستکبران غارتگر زد.

استاد حوزه علمیه قم بیان داشت: حقیقتاً ملت ما حق خود را با مقاومت به خوبی حراست کرده و امروز هم انرژی صلح آمیز هسته ای یک حق مسلم است که با رشادت علمی دانشمندان کشورمان به دست آمده است.

وی افزود: استکبار با بهانه های واهی به دنبال محروم کردن ملت رشید ما از حقوق مسلم خود بوده  و لذا ما باید با درس گرفتن از نهضت ملی کردن نفت ، با انسجام و اتحاد و با تبعیت از نصایح و روشنگری های ولی فقیه زمان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به خوبی از حق مسلم هسته ای خود دفاع کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین واعظ موسوی ابراز داشت: آن چه ضروری است این که ما باید با بهره گیری از منطق صحیح و پایداری بر حقوق خود بر سر میزمذاکرات هسته ای بتوانیم حقانیت خود را اثبات نموده و دست اجانب را از منابع ملی خود قطع کرده و نیازمندی خود به خارج را از بین ببریم.

وی اضافه کرد: در واقع با تبعیت از مقام معظم رهبری، دولتمردان ما می توانند در عرصه مذاکرات هسته ای به خوبی از حق قانونی و شرعی و ملی ما دفاع کنند و انصافاً نیز دستگاه دیپلماسی ما در این راستا حرکت کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha