جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 346811
۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱
مساجد

حوزه/ رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین از آمادگی مساجد بین راهی این استان جهت پذیرایی از مسافران نوروزی خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدقریش موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین بیان کرد: با توجه به اینکه استان قزوین در مسیر چند استان و مقصد گردشگری کشور واقع شده است هر ساله تعداد زیادی از مسافران نوروزی از محورهای مواصلاتی این استان عبور می‌کنند.

وی افزود: مساجد در ارائه خدمات مناسب به مسافران نقش مهمی ایفا می‌کنند زیرا بسیاری از مسافران ممکن است بلافاصله پس از اذان به مسجد نرسند و چند ساعت پس از آن موفق شوند به مسجد دسترسی پیدا کنند.

این مسئول ادامه داد: تلاش مجموعه ستاد برگزاری نماز استان و دستگاه های ذی‌ربط این است که با برنامه‌ریزی مناسب و ارائه خدمات مطلوب به مسافران در جهت انجام فرایض الهی خاطره ای خوش از این استان به یادگار بگذارند و مسافران نوروزی را به بازدید از اماکن مذهبی و گردشگری استان ترغیب نمایند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین عنوان کرد: با همکاری، هماهنگی و پیگیری با اداره كل اوقاف و امور خیریه و شهرداری قزوین، تعداد 20 مسجد بین راهی و داخل شهر  قزوین از 28 اسفندماه سال جاری تا 16 فروردین ماه سال جدید از اذان صبح تا ساعت 22 شب باز بوده و به مسافران خدمات ارائه می‌دهند.

موسوی یادآور شد: مقدمات این کار با عقد قرارداد همکاری با خادمین مساجد از طرف دستگاه های ذی ربط انجام شده و مساجد در نظر گرفته شده آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی استان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha