جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
روستاآزاد

حوزه/ معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: در مراسم‌هایی که در این ایام و به نام فاطمه(س) برگزار می‌شود، باید نکات آموزنده زندگی این بانوی بزرگوار را بیان کنیم و از فرصت به دست آمده برای خدمت به مکتب اهل‌بیت(ع) استفاده نمائیم.

حجت الاسلام سعید روستا آزاد در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» با بیان اینکه ایام فاطمیه مناسب‌ترین زمان برای نزدیک شدن به شیوه زندگی فاطمه زهرا(س) است گفت: این ایام بهترین زمان برای برگزاری مجالسی به نام فاطمه زهرا(س) و آشنایی هرچه بیشتر مؤمنین با سبک زندگی او است.

وی بیان کرد: نسبت به مسائل خانه‌داری، تربیت فرزندان و شیوه‌های سبک زندگی اسلامی حضرت زهرا(س) بهترین الگو برای همه مردم است.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه امام علی(ع) فرمودند؛ زهرا(س) کمک کار من در راستای تحقق عبودیت بود، افزود: این جمله بالاترین پیام برای زندگی امروز را در بر دارد و ویژگی همسر خوب را معرفی می‌کند.

وی عنوان کرد: اگر این ویژگی حضرت زهرا(س) را در زندگی مراعات کنیم، بسیاری از مشکلات رفتاری ما در خانواده حل می‌شود و با حل شدن مشکلات خانوادگی بسیاری از مشکلات جامعه نیز حل خواهد شد.

حجت الاسلام روستا آزاد تصریح کرد: در مراسم‌هایی که در این ایام به نام فاطمه(س) برگزار می‌شود، باید نکات آموزنده زندگی این بانوی بزرگوار را بیان کنیم و از فرصت به دست آمده برای خدمت به مکتب اهل‌بیت(ع) و آموزش سبک زندگی اسلامی استفاده نمائیم.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به طرح بشیران جوان اشاره کرد و گفت: نوروز امسال نیز مانند سالیان گذشته طرح بشیران جوان اجرا شده و طلاب جوان برای تبلیغ اعزام شده اند.

وی با اشاره به برنامه دیگر این معاونت در ایام فاطمیه افزود: فعال‌سازی گروه‌های تبلیغی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، جمکران، پارک‌ها و سایر اماکن تبلیغی، از برنامه‌های دیگر این معاونت در دهه فاطمیه و نوروز سال 1394 است.

انتهای پیام/313/30

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha