سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آیت‌الله فقیهی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: همه ما دیانت خود را مدیون حضرت زهرا(س)، به ویژه ولایت مداری این بزرگوار هستیم.

آیت الله محسن فقیهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، ضمن تسلیت  شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: حضرت زهرا(س) الگویی تمام عیار برای جامعه اسلامی، هم برای زنان و هم مردان است، ما امروز اگر دیانتی داریم ، آن را مدیون حضرت زهرا(س) و حمایت و پشتیبانی ایشان از ولایت و امامت هستیم.

وی با اشاره به جایگاه بسیار رفیع حضرت فاطمه (س) در نزد خدای متعال و اهل بیت(ع) گفت: ایشان چه در بعد عفاف و حجاب، چه مسایل خانوادگی و زناشویی، چه از حیث صبر و استقامت و به ویژه حمایت از ولایت و تبعیت از رهبری ، والاترین الگو برای همه ما به شمار می روند.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: برای این بانوی بی همتا، مساله دفاع از ولایت و امامت مهم ترین مساله بود، به طوری که جان گرانمایه خویش را در این راه فدا کرده و به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

وی یادآور شد: این مساله باید چه برای زنان و چه برای مردان ما الگویی ماندگار باشد تا در حراست از ولایت و دیانت، جان فشانی کرده و در عین تاکید بر حجاب و عفاف و پیشه کردن صبر و استقامت، از حق و حقیقت دفاع کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فاطمه ابراهیم زاده IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
    0 0
    مادیانت خودرامدیون ولاستمدارس حضرتزرا ستیم