جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 346993
۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹
جمکران

حوزه/ به منظور بهره بیشتر مسافران نوروزی مسجد مقدس جمکران نمایشگاه فرهنگی «ربیع الانام» با موضوعات متنوع مذهبی، اعتقادی، فرهنگی، اجتماعی به مدت دو هفته در مقابل شبستان امام هادی (ع) صحن جامع مهدوی برپا شد.

سرپرست معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، هدف از برپایی این نمایشگاه را عرضه محصولات دینی و فرهنگی در کنار بهره معنوی نمازگزاران و مسافران نوروزی این مکان مقدس عنوان کرد.

حجت الاسلام هاشمیان افزود: این نمایشگاه مزّین است به یکی از القاب بسیار زیبای حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف که به معنای بهارانسانهاست و امیدواریم زائران و مجاوران مسجد مقدس جمکران بهره وافی را از این نمایشگاه فرهنگی ببرند.

وی ادامه داد: نمایشگاه ربیع الانام دارای ده غرفه با موضوعات متنوع از جمله؛ کتاب، نرم افزارهای اسلامی، حجاب و عفاف، ادعیه و زیارات، هنرهای تجسمّی، پاسخ گویی به سوالات دینی و اعتقادی ناشنوایان همچنین پذیرش خادمان افتخاری می باشد.

حجت الاسلام هاشیمان افزود: هر یک از این غرفه ها با جدیدترین محصولات و آثار خود در این نمایشگاه حضور پیدا کرده اند و محصولات خود را با تخفیف ویژه عرضه خواهند کرد.

لازم به ذکر است، نمایشگاه ربیع الانام از اول تا چهاردهم فرودرین ماه از ساعت 10 تا 22 پذیرای علاقه مندان می باشد.

انتهای پیام  313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha