پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شیخ حسام العیلانی

حوزه/ اتهام به ایران با هدف توجیه عملیات نظامی عربستان بر ضد مردم یمن صورت می گیرد و این اقدامات، میزان تنفر کورکورانه بعضی ها را نشان می دهد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ حسام العیلانی روحانی سرشناس اهل سنت لبنان طی بیانیه‌ای رسمی، با اشاره به برخی موج سازی های رسانه ای مبنی بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از حوثی ها به عنوان پلی برای تسلط بر مکه مکرمه ابراز داشت: این طبیعی است که برخی افراد و گروه ها، در مسائل سیاسی با ایران اختلاف نظر داشته باشند، اما آیا این حرف منطقی است که برخی به ایران اتهام می زنند که جمهوری اسلامی از حوثی های یمن حمایت می کند تا آنها(حوثی ها) به عنوان یک پل برای رسیدن ایرانی ها به مکه مکرمه و تسلط بر آن نقش ایفا کنند؟!

امام مسجد غفران شهر صیدا لبنان از علت اصلی این موج سازی رسانه ای در برخی رسانه های منطقه ای پرده برداشت و ادامه داد: چنین اتهام زنی هایی با هدف توجیه عملیات نظامی عربستان بر ضد مردم یمن صورت می گیرد و این اقدامات، میزان تنفر کورکورانه بعضی ها را نشان می دهد.

خاطر نشان می شود همزمان با حمله وحشیانه عربستان سعودی بر ضد مردم یمن، برخی رسانه های منطقه ای و بین المللی، با هدف دامن زدن به اختلافات مذهبی و طائفه ای، حمایت ایران از حوثی ها را تیتر و از آن به عنوان پلی برای برای تسلط بر مکه مکرمه یاد کردند. شبکه بی بی سی فارسی و بسیار دیگری از این رسانه ها نیز در خبری دروغ مدعی حضور سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در یمن شدند در حالی که سردار سلیمانی شب گذشته در مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در حضور رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی(ره) حضور یافته بود!

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha