جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خیمه معرفت

حوزه/رئیس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: غرفه‌های متنوع در قالب خیمه‌های معرفت در مزار مقدس شیخان و دیگر بقاع متبرکه قم برپا شده‌اند که هر یک می‌توانند نقش مهمی در گسترش مباحث فرهنگ دینی داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی در بازدید از خیمه معرفت برپا شده در مزار مقدس شیخان اظهار کرد: اقدامات بسیار خوبی در قالب طرح آرامش بهاری و خیمه‌های معرفت در نوروز امسال توسط اداره کل اوقاف قم شکل گرفته‌ است.

وی به موقعیت ارزشمند مزار مقدس شیخان اشاره کرد و افزود: اداره کل اوقاف قم مکانی بسیار خوب برای برپایی این خیمه معرفت در نظر گرفته است.

رئیس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: جای مباحث فرهنگی در کشور بسیار خالی است و کمبود مسائل فرهنگی را به شدت احساس می‌کنیم بنابراین می‌توان با پرداختن به طرحی مانند خیمه‌های معرفت، گامی مهم در این زمینه برداشت.

وی ادامه داد: غرفه‌های متنوع در قالب خیمه‌های معرفت در مزار مقدس شیخان و دیگر بقاع متبرکه قم برپا شده‌اند که هر یک می‌توانند نقش مهمی در گسترش مباحث فرهنگ دینی داشته داشند.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به غرفه عفاف و حجاب در خیمه‌های معرفت عنوان داشت: عفاف و حجاب امروز بحثی اساسی است که مورد توجه بزرگان هم قرار دارد بنابراین پرداختن به آن از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه قم، گامی مهم در راستای تحقق منویات و مطالبات رهبری و مراجع تقلید است.

رئیس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: امیدواریم برپایی خیمه‌های معرفت در بقاع متبرکه الگویی برای کارهای فرهنگی سایر دستگاه‌ها باشد و استفاده از ظرفیت این اماکن مقدسه، در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام  313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha