جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آل سعود

حوزه/ حمله وحشیانه، نابخردانه و ضد انسانی آل سعود به یمن از سوی آمریکا و صهیونیست ها هدایت می شود و باید مسلمانان جهان عکس العملی هوشیارانه و مناسب نسبت به این اقدام ضد انسانی و اسلامی داشته باشند.

حجت الاسلام حیدرعلی ایوبی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در نجف آباد با اشاره به اقدام‌های وحشیانه و حملات هوایی جنگنده‌های سعودی به یمن، گفت: این گونه اقدامات وحشیانه، نابخردانه و ضد انسانی از سوی آل سعود به چهره اسلام صدمه می زند و تنها به سود دشمنان است.

وی با تاکید بر این که این حملات از سوی آمریکا و صهیونیست ها هدایت می شود، افزود: حمله سعودی-آمریکایی به یمن مانع پیشرفت و گسترش اسلام ناب نمی شود.

امام جمعه موقت نجف آباد تصریح کرد: بی شک مردم مظلوم یمن پیروز میدان خواهند بود، ولی باید عکس العملی هوشیارانه و مناسب از سوی مسلمانان و شیعیان جهان نسبت به این اقدام ضد انسانی و اسلامی صورت گیرد.

حجت الاسلام ایوبی ادامه داد: مسلمانان باید در نبرد با استکبار جهانی و در رأس آنها صهیونیست‌ها و آمریکای جنایت کار با یکدیگر متحد باشند و بدانند که تضعیف، تخریب و تفرقه، آفت عزت و پیروزی آنان است، چرا که به دشمن فرصت حمله می دهد.

وی در پایان اشاره ای هم به شعار سال 94 کرد  و گفت: همدلی و همزبانی بین مردم و دولت از برنامه های اساسی در مقابله با دشمنان است، چون دشمن در پی تفرقه بین مردم و مسئولان است و این نقشه در کشورهای عربی منطقه از سوی آمریکا اجرا شده است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha