پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام احمد سالک

حوزه/ رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، گفت: توسل به اهل بیت(ع) وامامزادگان راه برون رفت از مشكلات و گرفتاري‌ها است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت‌الاسلام والمسلمين احمد سالک با بيان اين مطلب كه طبق فرمايش مقام معظم رهبري بقاع متبركه بايد به قطب های فرهنگي در كشور تبديل شوند، گفت: امامزادگان و بقاع متبركه پایگاه رجوع جامعه و تأمين نيازهاي فرهنگي جوانان است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، دور شدن از فضاي رسانه‌هاي بيگانه را از آثار مثبت اجرای طرح های فرهنگی چون طرح "آرامش بهاری" دانست و افزود: مردم از برنامه‌هاي رسانه‌هاي بيگانه نسبت به دختران و پسرانشان احساس خطر مي‌كنند و امامزادگان را به عنوان مأمن و تكيه‌گاه معنوي مي‌دانند.

وی با اشاره به اين كه امامزادگان بهترين تكيه‌گاه‌هاي معنوي هستند افزود: با توجه به حركت استكبار جهاني عليه اسلام ناب محمدي، ضرورت توجه به بقاع متبركه و امامزادگان درمعرفي اسلام ناب بسيار اهميت دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سالک، به ضرورت آشنايي اقشار مختلف مردم به ويژه جوانان با زندگي امامزاده‌ها تاکید کرد و گفت: توجه به امامزادگان صرفاً توسل به آنها نيست، بلكه فهم فرهنگ جهادي امامزادگان است كه چگونه از ظالمين و فاسدان زمان در نقاط مختلف كشور پراكنده شده و به شهادت رسيدند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، توسل به اهل بیت(ع) وامامزادگان راه برون رفت از مشكلات و گرفتاري‌ها دانست و افزود: بايد اجراي برنامه‌های فرهنگی در بقاع متبركه با قدرت مديريت شود.

براساس اعلام سازمان اوقاف، وي در پایان اجرای طرح "آرامش بهاري" از سوی سازمان اوقاب را بسيار خوب ارزيابي كرد و ابراز داشت: اجرای اين گونه طرح‌ها در بيش از2 هزار امامزاده، آثار مثبت فرهنگي براي كشور در پي خواهد داشت.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha