پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ملکی معصومیه

حوزه­/ مدیر مدرسه علمیه معصومیه قم اظهارداشت:. متأسفانه در این توطئه غربی صهیونیستی، حکومت های آل سعود و قطر ابزار دست آمریکا قرار­گرفته اند و در حمایت از اهداف اسرائیل تمام تلاش خود را به کار بسته اند.

حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی، در­گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به تحولات اخیر منطقه گفت: انقلاب یمن نمونه بارزی از انقلاب ایران و خیزش‌های اسلامی در منطقه است اگرچه این خیزش در بعضی کشورهای عرب منطقه ادامه نداشت که آن هم به دلیل نبودن یک رهبر مقتدر و آگاه در صدر انقلاب بوده است.

وی افزود: انقلاب یمن متفاوت تر از انقلاب های دیگرمنطقه و­ برگرفته از انقلاب اصیل ایران و با همان آموزه های مقاومت از مکتب عاشورا و امام حسین (ع) است؛ این چنین مقاومتی را باید ستود چرا که باعث سردرگمی حاکمام ظلم و استبداد شده است.

مدیر مدرسه علمیه معصومیه اظهار داشت: انقلابی که در یمن به وجود آمده موجب شده تا بعضی کشورهای منطقه منافع خود را در خطر ببیند و به فکر ازبین بردن آن به سرپرستی غرب و اسرائیل بیفتند که در این راستا حکومت آل سعود پیشتاز میدان شده و خود را به عنوان سر سپرده صهیونیسم به جهانیان معرفی کرده است.

وی افزود: متأسفانه در این توطئه غربی صهیونیستی، حکومت های آل سعود و قطر به عنوان ابزار دست آمریکا و استکبار جهانی قرار گرفته و در حمایت از اهداف اسرائیل تمام تلاش خود را برای از بین بردن اسلام بکار بسته اند.

حجت الاسلام و المسلمین ملکی افزود: عربستان در این واقعه تلخ گرفتار آمده و چاره ای جز اطاعت از اسرائیل را ندارد چون تاج و تخت خود را در حمایت از صهیونیزم می بیند.

کارشناس مسائل فرهنگی ابراز داشت: حکومت های عرب منطقه نمی توانند در راستای سیاست های اسرائیل حرکت نکنند چون این حکومت ها دست نشانده غربیها هستند و از خود اختیاری ندارند.

انتهای پیام:40/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha