جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام علی خاتمی

حوزه/ آل سعود در فتنه‌ای که از سوی اسرائیل و آمریکا طراحی شده، به هیچ منفعتی دست نخواهد یافت، زیرا وحدت عنصر مهمی ­در بین مردم یمن و نیروهای انصارالله است.

حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی ­در­گفتگو با خبر­نگار گروه استان‌ها خبرگزاری«حوزه»، با اشاره به حمله عربستان به یمن با حمایت آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل، گفت: انقلاب مردم یمن از برکات و آثار انقلاب اسلامی ایران و خیزش و بیداری اسلامی بوده و در همین راستا، پیروزی انصارالله توانسته بسیاری از معادلات سیاسی منطقه و جهان را تغییر دهد.

نماینده ولی فقیه در زنجان ادامه داد: این تحولات موجب شد تا دشمن به فکر توطئه و از بین بردن انقلاب مردم یمن بیافتد و عربستان سعودی به عنوان بهترین گزینه اجرای نقشه های استکبار انتخاب شد.

وی با اشاره به اشتباه محاسباتی آل سعود، افزود: حکومت آل سعود در فتنه‌ای که از سوی اسرائیل و آمریکا طراحی شده، به هیچ منفعتی دست نخواهد یافت، زیرا وحدت عنصر مهمی ­در بین مردم یمن و نیروهای انصارالله است.

  امام جمعه زنجان با تاکید بر این‌که اقدام تجاوزکارانه عربستان علیه مردم یمن چیزی جز خفت برای آل سعود نخواهد داشت، تصریح کرد: عربستان و مصر در دامی گرفتارشده اند که رژیم غاصب اسرائیل و غرب برای آنها گسترانیده اند و این جنایات روزی دامن آنها را خواهد گرفت.

 حجت اسلام والمسلمین خاتمی، هدف اصلی دشمن را از بردن زیرساخت های جبهه اسلام دانست و گفت: سردمداران حکومت های دست نشانده عرب به خصوص آل سعود، به جایی نخواهند رسید، چون خداوند همیشه با یاری کنندگان دین خود است و نصرت و وعده پیروزی به مسلمانان در برابر دشمنان و اهریمنان داده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان در پایان یادآور شد: عربستان در توهم حکومت بر کشورهای اسلامی به سر می برد و برهمین اساس وارد باتلاقی شده که آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل برای او فراهم کرده اند.

انتهای پیام40/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha