جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله شاهچراغی

حوزه/متأسفانه سران کشورهای عرب منطقه مانند عربستان، قطر و ... در بازی آمریکا و اسرائیل گرفتار آمده و چون دست نشانده هستد، چاره ای جز اطاعت و پیروی ندارند و زیر بار خفت و ذلت می روند.

آیت­الله سید محمد شاهچراغی ­در­گفتگو با خبر­نگار گروه استان ها خبرگزاری«حوزه»، با اشاره به تحولات اخیر در یمن، اظهارداشت: حمله عربستان به یمن آشوب و فتنه ای است که غربی ها و اسرائیل صحنه گردان واقعی آن هستند.

وی افزود: متأسفانه سران کشورهای عرب منطقه مانند عربستان، قطر و ... در بازی آمریکا و اسرائیل گرفتار آمده و چون دست نشانده هستد، چاره ای جز اطاعت و پیروی ندارند و زیر بار خفت و ذلت می روند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ادامه داد: جنگی که در یمن اتفاق افتاده، حادثه ای تلخ برای اعراب رقم زده و وحدتی که از آن دم می زدند را از بین برده و تنها خفت و ذلت برای آنها مانده است.

 آیت­الله شاهچراغی خاطر نشان ساخت: این جنگ در حقیقت، جنگ اسلام در برابر اسلام و مسلمان کشی به دست خود مسلمانان است و آمریکا و اسرائیل تنها برندگان آن هستند که با به جان هم انداختن مسلمانان، به دنبال تسلط بر دنیای اسلام می باشند.

امام جمعه سمنان یادآور شد: متأسفانه سران حکومت های دست نشانده عرب به خصوص عربستان با جهالت در جنایت علیه مردم مظلوم یمن سهیم شده و با نادانی در این اتفاق تلخ گرفتار آمده اند.

انتهای پیام 40/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha