جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 347174
۱۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱
حجت‌الاسلام تجرد شیراز

حوزه / حجت الاسلام تجرد عضو جامعه روحانیت شیراز گفت : فرهنگ هر جامعه نشان از جهان بینی آن جامعه بوده که فضای معنوی آن را تعریف می کند و نشان می دهد مسئولین آن جامعه برای رسیدن به هدف خود، چه برنامه ای را تنظیم کرده اند.

حجت الاسلام مجدالدین تجرد عضو جامعه روحانیت شیراز در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» از فارس ، بیان کرد : در جوامع اسلامی که ایران عزیز به عنوان ام القرای آن به حساب می آید، فرهنگی باید حاکم باشد که جهان بینی آن را به دیگر جوامع بشناساند.

عضو جامعه روحانیت شیراز گفت : فرهنگ مهدوی همان رویکرد اعتقادی جامعه ما است که با اشاعه آن، تاثیرات به سزایی را در میان مردم شاهد خواهیم بود و می تواند جوامع دیگر را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

وی افزود : این فرهنگ برگرفته از فرهنگ فاطمی بوده و دستورالعمل زندگی بشر را تا قیامت تدوین کرده و این فرهنگ که فرهنگ عفاف و حجاب را در خود دارد می تواند زمینه ایجاد آن فضا را ایجاد کند و نام آن را فرهنگ مهدوی نهاده ایم.

حجت الاسلام مجدالدین تجرد اظهار کرد : بدون فرهنگ فاطمی نمی توان آمادگی حضور در جامعه ای را پیدا کرد که عطر مهدویت فضای آن را پر کرده، چون کسی که با این عطر آشنایی ندارد، دچار مشکل شده و آلودگی وجود او را فرا می گیرد.

تجرد افزود : اگر کسی با فرهنگ فاطمی که اساس فرهنگ مهدوی است، آشنا باشد، با شوق و ذوق فراوان آن فرهنگ را می پذیرد چرا که لذت عفاف و حجاب را چشیده و با حضور در فضای عطرآگین مهدوی نشاط و آرامش وی فزونی می یابد.

عضو جامعه روحانیت شیراز در پایان خاطر نشان کرد : بایستی در صدد ترویج فرهنگ فاطمی با تمام وجود باشیم؛ این فرهنگ با گستره وسیعی که دارد، جهان را تحت پوشش خود گرفته و جهان را آماده نهضت جهانی مهدی موعود می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha