پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
واعظ موسوی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه رئیس جمهور نماینده همه مردم کشور است و این چنین نیست که تنها کسانی که به او رأی داده‌اند در برابر کشور مسئولیت دارند گفت: همه آحاد جامعه در برابر دولت و کشور مسئولیت دارند و با ارائه پیشنهادها و کمک‌های فکری می‌توانند به دولت در رسیدن به اهداف کشور کمک کنند.

حجت الاسلام و المسلمین واعظ موسوی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، ضمن تبریک آغاز سال 94 به همه هم‌میهنان اظهار داشت: مقام معظم رهبری بر اساس احاطه کاملی که بر امور داخلی و بین‌المللی دارند هر سال را با شعاری  آغاز می‌کنند و این شعار به عنوان تبیین نیازهای جمهوری اسلامی است و تنها به این صورت نیست که تنها به آن سال اختصاص داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه شعار سال به عنوان یک هشدار و توجه دادن همه ملت به نیازها و مسائلی است که باید به آن توجه داشته باشیم بیان کرد: مقام معظم رهبری با توجه به احاطه کامل به همه امور برای حل بسیاری از مشکلات ایران عنصری به نام وفاق و انسجام بین دولت و ملت را لازم دیدند تا با همکاری و همراهی این دو قشر، کشور بتواند راه‌های ترقی را بپیماید تا علاوه بر جبران کمبودها جهش‌های علمی را نیز پیدا کند.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه رئیس جمهور نماینده همه مردم کشور است و این چنین نیست که تنها کسانی که به او رأی داده‌اند در برابر کشور مسئولیت دارند افزود: همه آحاد جامعه در برابر دولت و کشور مسئولیت دارند و با ارائه پیشنهادها و کمک‌های فکری می‌توانند به دولت در رسیدن به اهداف کشور کمک کنند و هم موجب دلگرمی دولت در عرصه‌های مختلف و هم موجبات یاس و نا امیدی دشمنان از نفوذ و تفرقه افکنی بین دولت و ملت را فراهم کنند.

وی ابراز داشت: انتخاب این شعار بر اساس آسیب شناسی‌ای صورت گرفته است که توسط مقام معظم رهبری انجام شده است تا ملت و دولت با همدلی و همزبانی در حل مشکلات پیش رو گام‌های بزرگی بر دارند.

حجت الاسلام و المسلمین واعظ موسوی با بیان اینکه باید توجه داشته باشیم که وظیفه نخبگان، مسئولین و سردمداران گروه‌های فکری مختلف جامعه بسیار سنگین است گفت: این نخبگان وظیفه دارند که با توجه به انتظارات رهبری، در جامه عمل پوشاندن به این شعار سال گام‌های مؤثری بردارند و با همفکری‌های لازم زمینه را برای انسجام دولت و ملت ایجاد کنند تا زمینه برای رسیدن به جایگاه اصلی جامعه فراهم شود.

انتهای پیام/313/30

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha