جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پاکستان و فلسطین

حوزه/ مردم پاکستان و فلسطین در محکومیت حملات نظامی عربستان و آمریکا به یمن تظاهرات کردند و از نظام های عربی و اسلامی خواستند توان خود را صرف مبارزه با اسراییل کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزای «حوزه»، روز جمعه خیابان های پاکستان، شاهد تظاهرات مردمی گسترده در محکومیت تجاوز عربستان و اعلام همبستگی با مردم مسلمان یمن بود. جمعیت تظاهرات کننده شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل سعود سر داده و خواستار توقف فوری حملات ظالمانه عربستان و تخریب یمن و کشتار بیرحمانه مردم یمن شدند.

در فلسطین اشغالی نیز میدان المناره شهر رام الله واقع در شمال قدس شریف شاهد اعلام همبستگی مردم فلسطین با ملت یمن و محکومیت تجاور و جنایات آل سعود در یمن بود.

این تجمع بنا به فراخوان کمیته مردمی دفاع از یمن در فلسطین برگزار شد و مردم شرکت کننده در این تجمع مخالفت خود را با تجاوز عربستان و آمریکا علیه یمن اعلام کردند و همبستگی خود را با مردم یمن اعلام کردند.

باتوجه به مواضع مذبذبانه محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و نوازشریف نخست وزیر پاکستان در قبال حمله ظالمانه عربستان به مردم یمن، خروش انقلابی مردم فلسطین و پاکستان از اهمیت بالایی برخوردار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha