جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام ابوالحسن نواب

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب با اشاره به اینکه وحدت ملت و فرمایشات رهبری از مهم‌ترین عوامل موفقیت در مذاکرات هسته‌ای بودند گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی خود فرمودند که در ایران کسی مخالف مذاکرات هسته‌ای نیست، این سخن نشان می‌دهد که ایران یکپارچه است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن نواب در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به اهمیت زمان دست‌یابی به توافق‌نامه هسته‌ای، گفت: این توافق‌نامه در زمانی صورت گرفته است که ما با آمریکا و دست‌پرورده‌های آن‌ها در یمن و سوریه درگیر هستیم و آمریکا از اینکه نتوانسته است در عراق موفق شود ناراحت است و من بعید می‌دانستم که در این شرایط این توافق انجام شود.

وی بیان کرد: با دست یابی به این توافق‌نامه، درحالی‌که ما با منافع آمریکا در منطقه درگیر هستیم، کار بزرگی انجام دادیم که نشان می‌دهد به موفقیت بزرگی دست یافته‌ایم.

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی با اشاره به اینکه نباید سطح توقعات مردم را بالا برد گفت: دولت تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات و گرفتاری‌های مردم انجام می‌دهد و بالا بردن سطح توقعات مردم تنها به مشکلات مردم اضافه می‌کند.

وی با بیان اینکه در این توافق‌نامه دو طرف امتیازاتی را به دست آورده‌اند افزود: مطمئناً در این توافق‌نامه 50 درصد منافع ما و 50 درصد منافع طرف مقابل فراهم شده است و نباید با افزایش سطح توقعات جامعه، ارزش‌های این توافق‌نامه را کم کرد و بر مشکلات مردم افزود.

حجت‌الاسلام و المسلمین نواب با اشاره به اینکه وحدت ملت و فرمایشات رهبری از مهم‌ترین عوامل موفقیت در مذاکرات هسته‌ای بودند گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی خود گفتند؛  در ایران کسی مخالف مذاکرات هسته‌ای نیست، این سخن نشان داد که ایران یکپارچه است.

وی ادامه داد: همت، کاردانی و متخصص بودن تیم مذاکره کننده و تسلط بر ادبیات بین‌المللی از دلایل مهم دیگر در موفقیت این مذاکرات بود.

انتهای پیام/313/30

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha