شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 347296
۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲
حاشیه

حوزه/ کارشناس و منتقد سینما و تلویزیون اظهار داشت: سریال " درحاشیه" در عین سرگرم کنندگی، عاری از برخی آسیب های متداول در سریال های طنز رسانه ملی است.

حجت الاسلام غلامرضا یوسف زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: مهران مدیری در این سریال شبانه نسبت به سریال های قبلی اش موفق تر عمل کرده است.

وی افزود: متاسفانه بسیاری از سریال های طنز تلویزیون دارای آسیب هایی هستند که به جهت جذابیت برای عموم مردم، بر فرهنگ عمومی جامعه تاثیر نامطلوبی دارند.

کارشناس مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیما همچنین با بیان این که سریال های نوروزی رسانه ملی نسبتاً موفق عمل کرده اند، گفت: بنده سریال پلیسی فوق سری را در ایام نوروز مشاهده کردم که به نظرم در این کار نیز مهدی فخیم زاده توانسته بود با یک داستان خوب و جذاب مخاطب را پای تلویزیون بنشاند.

وی یادآور شد: اساساً یکی از کارکردهای سینما و تلویزیون ناظر به همین بعد سرگرم کنندگی است، البته باید محتوای ارایه شده نیز متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی باشد.

حجت الاسلام یوسف زاده ادامه داد: به عنوان مثال در سال های گذشته سریال زیرتیغ ، اثر محمدرضا هنرمند توانسته بود به خوبی به زندگی ایرانی و سبک زندگی اسلامی تا حدی نزدیک شود و آسیب هایی چون نمایش زندگی تجملاتی یا پوشش و روابط نامناسب در آن وجود نداشت.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ملوچ IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
    0 0
    عجب نقد پر باری دست شما درد نکنه.
  • ملوچ IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
    0 0
    عجب نقد پر باری دست شما درد نکنه.