جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 347297
۱۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹
همدلی دولت و ملت

حوزه/ کتاب دولت وملت، همدلی وهمزبانی در 160 صفحه در دو بخش تدوین می شود و در آن به مفاهیم کلیدی این شعار از جمله تعریف دولت در نگاه رهبری، نظر ایشان در خصوص رابطه دولت و ملت و... پرداخته خواهد شد.

به  گزارش خبرگزاری «حوزه»، با توجه به اهمیت نام گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری و همچنین اهمیت بازشناسی مفاهیم مورد نظر رهبری هر ساله منشورات مبینّی در این رابطه در دسترس مردم قرار می گیرد.

از این رو کتاب دولت وملت، همدلی وهمزبانی  به قلم حجت الاسلام سروری نوشته و تدوین شده است که ابتدای امسال در معرض دید و انتخاب علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، این کتاب که متناسب با شرایط روز کشور و با رویکرد بازشناسی مفهومی شعار سال از سوی نویسنده و پژوهشگر حوزوی به زیور طبع آراسته شده، در اواخر اردیبهشت وارد بازار کتاب  خواهد شد.

حجت الاسلام  سروری در سال گذشته (93) کتاب اقتصاد وفرهنگ با عزم ملی ومدیریت جهادی را در پرونده تالیفات خود داشت که ظرف مدت نه ماه به چاپ هشتم رسید .

کتاب دولت وملت، همدلی وهمزبانی در 160 صفحه در دو بخش به چاپ می رسد و در آن به مفاهیم کلیدی این شعار از جمله تعریف دولت در نگاه رهبری، نظر ایشان در خصوص رابطه دولت و ملت و... پرداخته می شود.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha