شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مکارم

حوزه/ حضرت آیت‌الله مکارم‌ شیرازی گفتند: دولت باید بیش از پیش با بی‌انضباطی‌های مالی برخی از بانک‌ها برخورد کند و اجازه ندهد کار بانکی در کشور به جای حل مشکلات کشور، مشکلات را بیشتر کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این مرجع تقلید امروز در دیدار با رئیس دفتر رئیس جمهور  که در دفتر معظم له  برگزارشد اظهارداشتند: در ابتدا سلام خود را به رئیس جمهور و خدمت گذاران نظام ابلاغ می کنم.

ایشان افزودند: امیدوارم دولت در سالی که در آن هستیم بتواند خدمات مناسبی که در شأن مر دم ایران است ارایه دهد.

این مرجع تقلید بیان کردند: یکی از دعاهای ما در سال جدیداین  است که انشاالله نزول رحمت الهی و بارش باران در کشور را شاهد باشیم.

ایشان گفتند: نزول رحمت الهی و بارش ها در کشور موجب رونق گرفتن بخش کشاورزی و رفع نگرانی های مردم خواهد شد و به همین منظور توسعه بخش کشاورزی بسیار مهم است که امیدواریم به این مهم نائل آئیم.

حضرت آیت الله  مکارم شیرازی خاطرنشان کردند: یکی از ماموریت های دولت در سال جدید توسعه و تقویت بنیه اقتصادی کشور باشد که در این راستا باید لوازمی چون تقویت بانک مرکزی مورد توجه قراربگیرد.

ایشان گفتند: دولت باید بیش از پیش با بی‌انضباطی‌های مالی برخی از بانک‌ها برخورد کند و اجازه ندهد کار بانکی در به جای حل مشکلات کشور، آن را بیشتر کند.

این مرجع تقلید گفتند: حمایت از تولید و ارتقا وضعیت اقتصادی در کشور از مهمترین وظایف دولت است که امیدواریم با فعالیت‌های دولت تولید در کشور رونق بگیرد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهدی IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۸
    0 0
    بانک ها بی انضباط شدند راست میگه.... سود آیت الله را به وقت تو حساب هاشون نمیریزن...خخخ