جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
15

حوزه/ این مقام مسئول با بیان این مطلب که شهر قم از عقب ماندگی مزمن رنج می برد، گفت: بنابر فرموده مقام معظم رهبری، قم آبروی جمهوری اسلامی ایران است و رویکرد مجموعه شهرداری این است که اقدامات ما در راستای فرموده رهبر انقلاب باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مهندس مجید متین فر پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری به شعار سال 1394 اشاره کرد و گفت: برای تحقق شعار "دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی" عزم جدی نیاز بوده و باید با وفاق و همدلی، رضایت مندی مردم را در دستور کار داشته باشیم.

*فعالیت های شهرداری قم در بهار فاطمی

وی با اشاره به عملکرد و اقدامات شهرداری قم در روزهای نوروزی ابتدای سال، اظهار داشت: تلاش داشتیم چهره شهر قم را در بهار فاطمی به نحوی ترسیم کنیم که حال و هوای شهر فاطمی بوده و شئونات آن ایام رعایت شود.

سرپرست شهرداری قم ادامه داد: انجام تبلیغات محیطی با رویکرد فاطمیه، تجهیز و آماده سازی 20 بوستان شهر به عنوان کمپین برای مسافران نوروزی، برگزاری نماز جماعت در بوستان ها، افزایش ضریب ایمنی شهر با آماده باش همکاران، آماده سازی پارکینگ های شهری، توجه به مباحث فرهنگی، برگزاری نمایشگاه های فرهنگی، راه اندازی تورهای قم گردی و ... از جمله اقدامات ما در این ایام بوده است.

مهندس متین فر تأکید کرد: تلاش داریم به دو اصل صداقت و شفافیت در کارهای خود پایبند باشیم.

*قم از عقب ماندگی مزمن رنج می برد

وی در بخش دیگر از سخنان خود با بیان این مطلب که شهر قم از عقب ماندگی مزمن رنج می برد، ابرازداشت: بنابر فرموده مقام معظم رهبری، قم آبروی جمهوری اسلامی ایران است و رویکرد مجموعه شهرداری این است که اقدامات ما در راستای فرموده رهبر انقلاب باشد.

سرپرست شهرداری قم ادامه داد: در این راستا دولت و مسئولان نیز باید نگاه ویژه به این شهر داشته باشند.

مهندس متین فر در پایان خاطرنشان ساخت: توجه به معماری اسلامی و افزایش روحیه انتقاد پذیری از جمله برنامه های ما می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha