شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شیخ علی یاسین

حوزه/ شیخ علی یاسین خطاب به دشمنان ملت یمن گفت: کاش متجاوزان به یمن از تاریخ گذشته یمن عبرت بگیرند، چون مردم یمن مردمی نیستند که بخوابند و به متجاوزان اجازه بدهند سرزمین آنها را اشغال کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی یاسین رئیس نشست علمای صور اظهار امیدواری کرد که قیامت لبنان به دست مردم شریف لبنان برپا شود.

وی افزود: قیامت لبنان با وحدت مردم و همبستگی آنها و حمایت همگانی از ارتش و مقاومت و ایستادگی در برابر صهیونیست ها و تکفیری ها حاصل می شود. همه مردم لبنان باید حامی میهن و منافع آن باشند.

شیخ یاسین ضمن تجلیل از نشست معنوی اخیر لبنان اظهار امیدواری کرد که برگزاری چنین نشست هایی اتفاقی و گذرا نباشد و خواستار برپایی نشست های دوره ای میان رهبران معنوی لبنان شد؛ چرا که رهبران سیاسی در تحکیم وحدت مملی و حل مشکلات کشور و شهروندان ناتوان هستند.

وی در ادامه ضمن محکوم ساختن اشغال اردوگاه یرموک توسط تکفیری ها در دمشق، گفت: این اتفاقات موجب آواره شدن مجدد فلسطینیان به دست تکفیری هایی است که یهودیان امت هستند.

رییس نشست علمای صور در ادامه ایستادگی و مقاومت مردم یمن را به آنها تبریک گفت و از آنها خواست متحد باشند و از فتنه داخلی پرهیز کنند.

وی خطاب به دشمنان ملت یمن نیز گفت: کاش متجاوزان به یمن از تاریخ گذشته یمن عبرت بگیرند، چون مردم یمن مردمی نیستند که بخوابند و به متجاوزان اجازه بدهند سرزمین آنها را اشغال کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha