جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مادران شهدا

حوزه/ همزمان با ایام ولادت حضرت زهرا(س) مراسم تکریم از مادران شهدا و همسران جانبازان، شهدا و آزادگان استان قم امروز با حضور مدیران کشوری و استانی در مجتمع امام خمینی(ره) قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در این مراسم علاوه بر دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین  سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش استاندار قم، سردار سیدجواد هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم و جمعی از مسئولان استانی حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم معصومه ظهیری مدیرکل زنان و امور خانواده استانداری قم با اشاره به سجایای اخلاقی و کرامات حضرت زهرا(س) به ذکر مباحثی پرداختند که باعث الگوگیری زنان ما از حضرت زهرا(س) می شود.

در ادامه این مراسم، دکتر علی لاریجانی با اشاره به نقش مهم زنان در توسعه و اعتلای کشور، گفت:امروز دولتمردان آمریکایی نیز به درستی فهمیده اند که این ملت در مقابل این فشارها به زانو در نمی آید.

گفتنی است، از جمله برنامه های این مراسم می توان به غبارروبی مزار شهدا توسط خانواده‌های شهدا و اجرای برنامه های فرهنگ و همچنین تجلیل از مقام مادران و همسران جامعه ایثارگری استان قم اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha