جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
1

استاد حوزه علمیه بیرجند، با بیان اینکه کتاب "در کمین گل سرخ" در توصیف مظلومیت شهید صیاد شیرازی است، گفت:صیاد شیرازی در همه دوران ها در ولایت مداری ممتاز بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام قرائی، استاد حوزه علمیه بیرجند،  در مراسم بزرگداشت صیاد شیرازی و تشیع دو شهید نیروی انتظامی، اظهار کرد:  خداوند نفوس مومنین را می خرد و بهای آن هم بهشت است و این مطلب  معتبر و سند هم دارد.

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: هرکسی لیاقت شهادت را پیدا نمی کند، امروز عزیزان این لیاقت را پیدا کردند که در درگیری با اشرار شربت شهادت را بنوشند.

حجت الاسلام قرائی در ادامه  در خصوص غیبت امام زمان (عج) عنوان کرد: حضرت مهدی (عج) 313 یار می خواهد  و افرادی که  فقط ادعا می‌کنند  و کاری انجام نمی‌دهند، یار نیستند.

وی با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی از شهدایی است که مقام معظم رهبری خیلی دوستش داشتند گفت:    مقام معظم رهبری به این شهید ارادت خاصی داشتند حتی  بر تابوت این شهید بوسه زدندو این نشانه عظمت ایشان بود

وی گفت: آن چیزی که ما را در عرصه های مختلف  پیروز کرده ولایت مداری بود و به واسطه همین ولایت مداری بود که  خیلی از مردم در راه خدا جنگیدند و شهید شدند .

استاد حوزه و دانشگاه  با اشاره به اینکه  امنیت امروز ما مدیون خون شهدا است گفت: اگر امروز بخواهیم  از مشکلات و نگرانی های موجود نجات پیدا کنیم، راهش این است که ولایت مدار باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha