پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: جایگاه دخت نبی مکرم (ص) متأسفانه برای جامعه اسلامی ناشناخته باقی ماند و هنوز نتوانستیم آنچه که لایق شأن این بانوی ولایت مدار است را درک کنیم.

به گزارش خبر گزاری «حوزه»، معظم له امروز در دیدار افسران ارشد ناجای کشور در قم با اشاره به نام گذاری  امسال از سوی رهبر انقلاب و تلاقی عید نوروز با ایام شهادت حضرت زهرا(س) اظهارداشتند: سالی که مزین به نام حضرت فاطمه(س) شده قطعا سال خوب و با برکتی خواهد بود.

ایشان افزودند: معصومین (ع) رحمة للعالمین هستند و این رحمت شامل حال همه انسانها می شود و حضرت فاطمه(س) و پیامبرخاتم(ص) از مصادیق رحمت للعالمین می باشند.

معظم له  اظهارداشتند: وجود معصومین(ع) برکت و رحمت برای جهانیان است و به بخاطر وجود این بزرگواران است که خدا لطف و عنایت نسبت به اهل زمین دارد و بلاها و گرفتاریها را برطرف می کند.

ایشان ابراز داشتند: پیامبر(ص) رحمة للعالمین است، چون توانستند از طرق آموزه های دین مردم را هدایت و به سعادت برسانند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: درباره عظمت شخصیت حضرت زهرا(س) همین اندازه بس که هر زمانی پیامبر(ص) می­خواستند بوی بهشت را استشمام کنند از وجود حضرت زهرا (س) استشمام می کردند.

 استاد خارج فقه خاطر نشان ساختند: حضرت فاطمه­(س) بانوی با عظمتی بودند که توانستند همه ابعاد اخلاقی گرفته تا سیاسی و معرفتی را در خود تجلی دهند و الگوی مناسبی برای جهانیان باشند.

 حضرت آیت الله علوی گرگانی افزودند: جایگاه دخت نبی مکرم (ص) جایگاه والایی در نظام هستی و جهان آفرینش است ولی این جایگاه متأسفانه برای جامعه اسلامی ناشناخته باقی ماند و هنوز نتوانستیم آنچه که لایق شأن این بانوی ولایت مدار است را درک کنیم و آن حضرت را  درست بشناسیم این هم از مظلومیت  ایشان است.

معظم له گفتند: علما ومراجع دین هم همانندمعصومین(ع) برکت های روی زمین هستند و خدا به خاطر جایگاه این بزرگان جامعه را خطرات حفظ می کند.

 انتهای پیام:40/313

  

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha