پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
عیسی بزمانی

حوزه / مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان از برگزاری همایش" قرآن، وحدت واقتدار اسلامی" با حضور حجت الاسلام و المسلمین قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور در زاهدان خبرداد.

حجت‌الاسلام عیسی بزمانی، مدیر اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری «حوزه»، با اعلام این مطلب اظهارداشت: حجت الاسلام و المسلمین قرائتی، در اولین برنامه سفر یکروز خود به استان سیستان و بلوچستان، فردا دوشنبه در همایش قرآن ، وحدت و اقتدار اسلامی  که با حضور علمای شیعه و سنی برگزار خواهد شد،  حضور خواهد یافت.

وی با بیان این مطلب که آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه زاهدان هم در این مراسم حضور خواهد داشت، افزود: این مراسم، صبح فردا در محل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان و با حضور قرآن دوستان و مسئولین فرهنگی برگزار خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین بزمانی،بیان داشت: برنامه دیگر رئیس ستاد اقامه نماز کشور، حضور در"نشست هم اندیشی تاثیرگزاران فرهنگی جامعه" است که ساعت ۱۷ درسالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان  برگزار می شود.

وی در پایان یادآور شد: برگزاری این نشست ها با همکاری محوری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دراموراهل سنت استان،دفترمجمع جهانی اهل بیت(ع) در استان و اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان ، انجام می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha