جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اعزام مبلغ

حوزه/ معاون امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه استان فارس، از اجرای طرح اعزام داوطلبانه اساتید و مدرسین، به مدارس شهرستان های استان خبر داد.

حجت الاسلام بهمن دهقان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در شیراز  با اعلام  این خبر، گفت: معاونت امور واحد های آموزشی حوزه علمیه فارس در نظر دارد اساتید مجرب و مدرسین را به صورت داوطلبانه به شهرستان های محروم این استان اعزام نماید.

معاون امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه استان فارس، هدف از اجرای این طرح را کمک به پیشرفت مدارس علمیه شهرستان ها اعلام کرد و ادامه داد: داوطلبین تدریس سطح یک باید پایه دهم را به صورت کتبی و شفاهی به اتمام رسانده باشند. داوطلبان تدریس دروس سطح دو نیز می بایست دارای چهار سال سابقه تدریس و شرکت در درس خارج فقه و اصول را داشته باشد.

وی افزود: اساتیدی که می خواهند برای تدریس داوطلبانه کفایه و دروس سطح 3 به مدارس علمیه شهرستان ها اعزام شوند، علاوه بر داشتن سابقه تدریس، باید پایه دهم را در آزمون های شفاهی و کتبی گذرانده باشد.

حجت الاسلام بهمن دهقان در پایان با دعوت از اساتید، خاطرنشان کرد: داوطلبین می توانند تا 17 اردیبهشت ماه، همه روزه از ساعت 10 الی 13 به معاونت امور واحد های آموزشی مدیریت حوزه علمیه فارس مراجعه نمایند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha