جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
1

حوزه/ لبنان و به ویژه جبل عامل با مقاومت و پیروزی های خود و آزاد ساختن لبنان، تصویری زیبا و درخشان از وحدت اسلامی به نمایش گذاشت و در پرتو این پیروزی ها شیعه و سنی همچون دژی محکم در برابر صهیونیست های اشغالگر ایستادند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، نشست بررسی اندیشه های عاملی سید باقر صدر در لبنان برگزار شد. شیخ زهیر الجعید مسؤول هماهنگی جبهة العمل الاسلامی در این نشست بر ضرورت مقابله با جنگ جهانی علیه لبنان و مقاومت پس از ترور رفیق حریری تاکید کرد به ویژه با توجه به اینکه دشمنان لبنان لباس طایفی بر تن این ترور پوشاندند تا میان شیعه و سنی تفرقه ایجاد کنند.

وی افزود: لبنان و به ویژه جبل عامل با مقاومت و پیروزی های خود و آزاد ساختن لبنان، تصویری زیبا و درخشان از وحدت اسلامی به نمایش گذاشت و در پرتو این پیروزی ها، شیعه و سنی همچون دژی محکم در برابر صهیونیست های اشغالگر ایستادند.

سید علی عبداللطیف فضل الله، امام جماعت منطقه عیثانا نیز در این نشست از جنبش اسلامی لبنان خواست با مراجعه به میراث فکری خویش از خود حمایت کنند و در برابر مذهبی گری و طایفی گری بایستند، چون این طرز فکر باعث می شود مسلمانان همچون پیکری بی روح باشند، بنابراین باید خود را از دست بیماری های مزمن اجتماعی نجات دهند.

وی افزود: در برابر رشد سیاسی و جهادی مقاومت لبنان ما نیازمند یافتن مبانی اسلامی و تمدنی و مصون ماندن از آفت های اجتماعی همچون نفاق وتملق و نجات از کاسبان به نام دین هستیم.

وی در ادامه خواستار مواجهه با اندیشه تکفیر و توطئه دستگاه اطلاعات غرب برای بدنام کردن اسلام شد و از همه خواست به اسلام ناب محمدی بازگردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha